Hoe werken wij?

Na uw melding voor een mogelijke opdracht maakt één van onze werkmeesters een afspraak met u om het werk op te nemen. Op basis hiervan ontvangt u een offerte. Na uw akkoord plannen wij de klus zo spoedig mogelijk in, daarbij rekening houdend met uw wensen en mogelijkheden.

Onze werkmeesters voeren de klus samen met een groep deelnemers uit. De werkmeester is vakdeskundig. Onze deelnemers zijn technisch opgeleid en/of (professioneel) werkzaam geweest in een technisch beroep. Of zij hebben via ons ervaring opgedaan met diverse werkzaamheden. Tegelijk zijn onze deelnemers nog niet stabiel genoeg voor de arbeidsmarkt. Wij vangen dat binnen onze eigen planning op. Uw opdracht betekent voor onze deelnemers een nieuwe kans om zich te ontwikkelen. Daar maken we zo goed mogelijk gebruik van!

Wij werken op weekdagen van 9:00 tot 15:00 uur. In overleg zijn aangepaste tijden mogelijk.

We hebben 2 vestigingen in stad Utrecht van waaruit we met deelnemers naar de klussen vertrekken: Koningin Wilhelminalaan 6 (Utrecht-Zuid) en Stroyenborchdreef 12 (Utrecht-Noord).

CONTACT

Als u interesse hebt in onze dienstverlening en tarieven, kunnen we u vrijblijvend een offerte geven.

Heeft u vragen of wilt u een offerte aanvragen?
U bereikt ons via 030-292 65 15 of info@wijkbedrijfutrecht.nl